(VIDEO) Inilah Nadia Nordin Yang Memukul Mangsa Dgn Botol Sambil Rakam Video BOG3L Mangsa Sehingga Menerima 15 Jahitan...

KOTA BHARU: Inilah nadia nordin yang memukul mangsa dgn botol dan membogelkan (Separuh netizen berkata mangsa memang dalam keadaan berbogel kerana tengah bermaksiat dengan suami nadia) sambil rakam video mangsa sehingga menerima 15jahitan..mohon pihak pdrm ambil tindakan segera..terlalu kejam kerana nadia nordin sendiri yg sebarkan video bogel dan pukul..dan paling penting sekarang siapa ada video dia?dari pagi tadi mencari xjumpa2..kalau ada sila PM yer..nak buat rujukan khas..terima kasih..:D sumber berita dari FB Izu Wan






*Ni VIDEO sambungan cite nadia nordin ..video pukul suami (Video Part II) - video pertama yg diupload dah dipadam khabarnya.. apa2 korang boleh play dulu aksi yg tak kurang hebatnya ni..hrmm

3 comments:

  1. bini muka memang lawa tp kerana nk jaga lawa sgt smpi persembahan dlm kelambu mcm taik sb tu laki hg cr awek lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eleh komen mcm ada bukti pulak hal kelambu dia mcm taik. Masalahnya zina tu dah terang2 dosa besar kena rejam sampai mati. Kalau bini dlm kelambu macam taik ajar la bini tu teknik2 ke pikat bini buat servis tip top ke kan bini tu pakaian suami dan cermin suami. Jangan jadi bodoh buat dosa besar. Bini dia mmg dosa pukul suami tapi dia zina tu dosa besar patut kena rejam sampai mati

      Delete
    2. Kelate..? no komen la..haha.

      Delete

Powered by Blogger.